YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan

  • masa pelepasan:2024-05-08 13:37:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:580
  • Penerangan pantas:

    Yuci,Melihat kembali kepada industri logistik biasa, permintaan potensi untuk peralatan pengendalian bahan juga meningkat den

Kandungan artikel

Melihat kembali kepada industri logistik biasa, permintaan potensi untuk peralatan pengendalian bahan juga meningkat dengan tajam dari masa ke masa! Terutama jambatan penerbangan hidraulik yang tetap digunakan secara luas di gudang, dermaga, gudang platform kargo, lapangan terbang dan pelabuhan eksport lain, dan mempunyai volum penghantaran yang besar dan penggunaan sering. Jadi, dengan kemajuan terus menerus dan perlahan perusahaan antarabangsa dalam industri penghasilan. Kualiti penghasilan jambatan naik hidraulik dan saluran naik hidraulik juga terus meningkat, yang telah membawa kepada beberapa perusahaan dengan kemampuan penghasilan yang relatif kuat.

Sebelum memuatkan, membuang dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian pada jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi pada jambatan papan patut disesuaikan dengan kuat bersama dengan kereta. Jembatan muatan hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan muatan dan muatan dan muatan bergerak tempat tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan jambatan muatan bergerak, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.

YuciMengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan kehidupan perkhidmatan panjang.

Sebelum memuatkan, membuang, dan membawa barang, tinggi plat penyesuaian di jambatan papan patut disesuaikan untuk memastikan meliputi licin dengan panel belakang kereta. Rangkaian besi di jambatan papan patut terikat dengan kuat pada kereta.

Horni PocerniceAkhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.

Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, akhir kereta yang menyambung; ekornya merujuk ke hujung tanah di mana jambatan naik telah dibuang.

Kedua, sebagai peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam peralatan logistik gudang, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang dari platform dan keluar forklift langsung ke dalam pengangkutan, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan pengangkutan untuk memenuhi pengangkutan barang


YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan



Fungsi: Memuatkan yang sesuai, kestabilan yang kuat, dan biaya penyelamatan yang rendah. Tersesuai untuk pelbagai kenderaan pada memuatkan dan memuatkan laman dan tempat dengan lalu lintas relatif sibuk. Memuatkan dan membuka platforms, dan membuka platforms: peranti anti slip: Peranti ini diseweldi dari plat besi, yang dapat mencapai fungsi anti slip secara efektif dan selamat dan dipercayai. Pelbagai kualifikasi sah untuk memasuki kilang jembatan. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Plat bibir disambung ke platform menggunakan paksi panjang penuh, dengan kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik. Pemotong kawalan kereta yang diletak meningkatkan kualiti pemotong, menyimpan kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mempunyai kadar kali lebih tinggi daripada pemotong manual, tanpa sebarang bahaya keselamatan; Boleh membentuk bentuk tumbuhan yang berbeza. Digunakan untuk mengukir tanaman hijau jalan. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo.

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

Jumlah jaminan kualitiSokongan utama: menggunakan paip baja tidak sah.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Apabila jambatan naik tetap kembali ke posisi awalnya, trak boleh mula pergi.


YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan



Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.

binaMenurut penemuan maklumat kira-kira % kesalahan dalam sistem hidraulik paksi tetap disebabkan oleh jangkitan minyak. Oleh itu, berbagai kaedah analisis digunakan untuk mengenalpasti komposisi dan graviti khusus pollutant dalam minyak,YuciJembatan naik hidraulik tetap, yang boleh diagnosis kesalahan dan darjah pencemaran minyak hidraulik dalam sistem hidraulik paksi tetap. Pemotong kawalan kereta yang diletak meningkatkan kualiti pemotong, menyimpan kerja, meningkatkan efisiensi kerja,YuciJembatan naik bergerak hidraulik, tanpa sebarang bahaya keselamatan; Boleh membentuk bentuk tumbuhan yang berbeza. Digunakan untuk mengukir tanaman hijau jalan.

Mekanisme dan jambatan naik sangat selesa untuk bergerak; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip,YuciCustomized hydraulic fixed boarding bridge, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.

YuciDengan pembangunan cepat masa, how to improve the efficiency of our own operations and make everything simple and convenient is the focus we are currently pursuing. With the mobile boarding bridge everything has a foundation that can be achieved. Selama awak sukakannya, masa depan ada di tangan awak, dan kadang-kadang segalanya begitu mudah.

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Semasa turun jambatan naik, semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.


ComalapaMaklumat produk lain
  • PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    PadebornLift tirai tahapBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

    Kot AdduPengubah terbenam minyakApakah kemahiran pemasangan

  • SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    SofiaPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

    SofiaTrain boarding bridgeApa persembahannya

  • GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

    GelsenkirchenJembatan boardingBagaimanakah ia berfungsi?

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis gunting bergerakCara mengenal pasti barang palsu

  • GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

    GelsenkirchenLift untuk villa keluarga tiga lantaiBerita Terklasifikasi

  • KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

    KhushabPengubah terbenam minyakAdakah tingkah laku industri merupakan

  • segera:Peringatan: Maklumat YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan memberi anda YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan oleh syarikat kami, perkhidmatan YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan. YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YuciJembatan pengangkutan bekasKualiti tahan kakisan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!